Ekstremalne show, 10 000 osób na widowni, wielkie emocje – 8. grudnia Łódź należała do uczestników i kibiców Mistrzostw Świata SuperEnduro 2012, których jednym ze sponsorów był NAC
Przed pasjonującą walką i zmaganiami Mistrzostw Świata SuperEnduro 2012 firma NAC zorganizowała swój Dzień Otwarty, prezentując zaproszonym klientom plany marketingowe oraz sprzedażowe na 2013 oraz podsumowując mijający rok. Marcin Przytulski, dyrektor zarządzający NAC po raz pierwszy publicznie ogłosił współpracę croos-marketingową z firmą Rolimpex, producentem popularnych nasion traw z hasłem: „ Najlepsze Trawy z Iławy”. W tegorocznym spotkaniu wzięli udział ważni goście – Mark Laurensse oraz Wojciech Jasiński, przedstawiciele Briggs&Stratton, producenta maszyn oraz silników, z którym od lat współpracuje NAC. Mark Laurensse zaprezentował gościom NAC profil firmy B&S oraz nową linię maszyn Murray i Ferris. Jedynym dystrybutorem tego sprzętu w Polsce jest NAC. Miejsce i termin imprezy zostały wybrane nieprzypadkowo. – Chcieliśmy, aby nasi goście uczestniczyli w tym niezwykłym dla firmy wydarzeniu: Mistrzostwach Świata SuperEnduro 2012, których jednym ze sponsorów był NAC – wyjaśniła Monika Iwanowska, specjalista ds. marketingu i sprzedaży NAC. Jest to największa tego typu impreza indoor na świecie. Zeszłoroczne zmagania motocyklistów podziwiali kibice z aż 77 krajów świata!
Każdy uczestnik dni otwartych NAC otrzymał bilety na to fantastyczne wydarzenie, które było transmitowane w TVN Turbo i relacjonowane przez najpopularniejsze polskie media Impreza okazała się ogromnym sukcesem zarówno medialnym, jak i sportowym. Zwycięzcą tej edycji Mistrzostw Świata po raz kolejny został Polak, Teddy Błażusiak. W dniach otwartych NAC oraz Mistrzostwach Świata SuperEnduro 2012 udział wzięli przedstawiciele „Biznesu Ogrodniczego” – Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju miesięcznika oraz Renata Aleksandrzak, dyrektor ds. sprzedaży reklam.